Godmorgon solstrålar!

Godmorgon!

Sitter och pluggar till mitt historia prov som jag ska ha senare idag.
Vaknade halv fem och var jätte stressad, försökte verkligen somna om men det var omöjligt.
Kvart över fem gav jag upp! kaffe-suget var för starkt.

Runt halv sex satt jag och förklarade hela medeltiden för Emily (hon hade varken bok eller anteckningar).
Men jag känner mig ganska redo nu ;D

Igår var jag och Malin hos Helena och gjorde naglar också, jätte fina :)
Får se om jag lägger upp bilder senare idag..
Köpte även Aloe Vera (som man dricker) Det ska tydligen vara bra.
Jag går på allt sånt.. hmm..

Puss & kram

/mel.

Kommentarer
Postat av: nathalie

var ni inte hos linda sa väll malin? :P

2009-12-08 @ 11:14:51
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0