Prov, en sväng på stan och paket

Historia provet gick inte så bra IG+ om jag har tur! Jag som trodde att jag hade pluggat ordentligt.. Synd att jag inte hade läst i boken, hittade inte den :(

Well well.. Efter skolan mötte jag Maln, Connie och Natta i stan, det var meningen att de skulle handla julklappar. Men Connie var den enda som inte gick hem tomhänt. Sedan hämtade jag ett roligt paket på posten, det var kläderna från Forever 21 som jag klickade hem för ungefär två veckor sedan :)

Jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder, men det är ju som sagt för att minneskortet inte funkar i datorn så jag måste hitta sladden varje gång. Jag är ganska bra på att slarva bort grejor så det går inte så bra.. Ska försöka lösa det ;)

Ha de gött!

/mel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0