Det var det!

Heej.. Väldigt längesen jag skrev här nu, har inte känt för att blogga. Nu undrar ni säkert vad jag har gjort sen vi hördes sist så jag tänkte berätta lite roligt som hänt..

Först: PARIS! Det var undrebart, precis vad jag förväntade mig fast 1000 gånger bättre! Vi hade grymt kul och fick massa fakta och inspiration till vårat projektarbete..

SVININFLUENSAN!! - Tror jag att det var, samma kväll vi kom hem från Paris mådde jag fruktansvärt dåligt. Jag gick och la mig kl 17, vaknade nästa morgon med över 39 grader feber och ont i huvudet. :(
Missade Halloween festen också bara för det.. Hmm..

Chi San - En shot man tar varje morgon finns att köpa på hälsokosten. Jag har blivit mycket piggare och gladare och kan verkligen rekommendera den till er som känner sig deppiga och trötta nu i höst/vinter mörkret!! :)

Singel efter ett 2 år långt förhållande.. Finns inte så mycket att säga om det..

Sist men inte minst: ADRIANNA ÄR GLAD IGEN :) Haha ;)

Det var det, det händer som sagt inte så mycket i mitt liv just nu..

Vi hörs!

/mel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0