Min helg

Halloo! :D

I fredads fyllde min vän sara 19 år, självklart bjöds det till fest. Vi hade skitskoj, spalade charader, sannning eller konsekvens och dansade till gamla favoritlåtar. Runt tre stack jag och emily hem till henne och sov.
Igår var jag bakfull så orkade inte göra någonting..

Nu håller jag på att tvätta, ska städa senare också, men alla ligger fortfarande och sover så jag vill inte ta fram dammsugaren.. När jag är klar med allt sånt så tänkte jag sätta mig och plugga, har två prov och två läxor tills imorgon :( Puuuuh..

Jaja, bäst att jag sätter igång !

Puss Puss

/mel.


Sara innan U2 i sommras :) <3


Kommentarer
Postat av: nathalie

du hade rint mig i fredgs natt, var det pgr av ett spel eller vad var det? :)

2009-11-30 @ 13:14:16
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0